Iskanje:
Napredno iskanje
|
Brskanje po kategorijah:
|
Vprašanje Borisa Janeza Breganta v zvezi z javnim razpisom za prenovo, modernizacijo ter izgradnjo javne in komunalne infrastrukture v okviru poslovnih con |
|
Državni svet Republike Slovenije je na 43. seji, dne 12. 4. 2006, v skladu z 41. členom poslovnika državnega sveta (Ur. l. RS, št. 44/93, 14/99, 2/04 in 18/05) obravnaval vprašanje državnega svetnika Borisa Janeza Breganta v zvezi z javnim razpisom za prenovo, modernizacijo ter izgradnjo javne in komunalne infrastrukture v okviru poslovnih con in na podlagi prvega odstavka 56. člena zakona o državnem svetu (Ur. l. RS, št. 44/92 in 76/05) sprejel naslednji S K L E P : Državni svet Republike Slovenije podpira vprašanje državnega svetnika Borisa Janeza Breganta in predlaga Ministrstvu za gospodarstvo in Službi vlade za lokalno samoupravo in regionalno politiko, da vprašanje preučita in nanj odgovorita. Vprašanje državnega svetnika Borisa Janeza Breganta se glasi: Zakaj črpanje sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj (iz javnega razpisa za prenovo, modernizacijo ter izgradnjo javne in komunalne infrastrukture v okviru poslovnih con iz ukrepa 1.4. Enotnega programskega dokumenta Slovenije 2004-2006) ne poteka v skladu s sklenjenimi pogodbami o sofinanciranju? Obrazložitev: Agencija RS za regionalni razvoj je v letu 2005 objavila javni razpis za prenovo, modernizacijo ter izgradnjo javne in komunalne infrastrukture v okviru poslovnih con iz ukrepa 1.4. Enotnega programskega dokumenta Slovenije 2004-2006. Na podlagi javnega razpisa so bili izdani sklepi, izvedeni potrebni postopki in sklenjena pogodba o sofinanciranju s strani Agencije RS za regionalni razvoj. Sredstva sofinanciranja se zagotavljajo iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj in državnega proračuna. V sklenjenih pogodbah (4. člen) je navedeno, da mora prejemnica sredstev posredovati zahtevek za sofinanciranje z vso potrebno dokumentacijo točno 5. dan v mesecu, nato pa v 45 dneh od tega datuma še potrdila o plačilu računov in situacij. V primeru, da je vse navedeno realizirano, se Agencija zavezuje (4. člen pogodbe), da bo v 60 dneh od prejema zahtevka (5. dan v mesecu) nakazala pogodbeni znesek. Kljub temu, da prejemnice sredstev vestno in točno dostavljamo dokumentacijo, Agencija (sedaj Služba Vlade za lokalno samoupravo in regionalno politiko) sredstev ne nakaže. Kljub javnim obvestilom, da je črpanje sredstev strukturnih skladov zelo učinkovito in bistveno izboljšano ugotavljamo, da temu ni tako. Črpanje sredstev na podlagi objavljenega razpisa z dne 17. 12. 2004 (razpisni rok 14. 1. 2005) in sklenjenih pogodb je v celoti ustavljeno. Takšen način dela pa povzroča likvidnostne težave investitorjev (občin), kar ima lahko za posledico tudi zaustavitev izvajanja projektov. Primer: 1. vmesni zahtevek z vso dokumentacijo je bil posredovan 5. 12. 2005, 19.1.2006 so bila posredovana dokazila o plačilu računov, kar bi pomenilo, da bi ustrezen znesek iz zahtevka Agencija morala poravnati do 5. 2 .2006. Do danes ni bilo nobenega nakazila, kljub temu, da sta zapadla v izplačilo že vsaj dva zahtevka (drugi 5.3.2006). * * * Državni svet Republike Slovenije predlaga Ministrstvu za gospodarstvo in Službi vlade za lokalno samoupravo in regionalno politiko, da vprašanje preučita in v skladu s 96. členom poslovnika državnega sveta (Ur. l. RS, št. 44/93, 14/99, 2/04 in 18/05) nanj v roku 30 dni odgovorita. |
Povezane vsebine | |
![]() |
43. seja Državnega sveta Republike Slovenije |