Iskanje:
Napredno iskanje
|
Brskanje po kategorijah:
|
Sklep o organizaciji in delu službe Državnega sveta Republike Slovenije |
|
Na podlagi prvega odstavka 21. člena, drugega odstavka 40. člena, drugega odstavka 81. člena Zakona o javnih uslužbencih (ZJU-UPB3; Ur. l. RS, št. 63/07), drugega odstavka 46. člena Zakona o Državnem svetu (ZDSve-UPB1; Ur.l. RS, št. 100/05), drugega odstavka 19. člena in drugega odstavka 101. člena Poslovnika Državnega sveta (Uradni list RS, št. 44/93, 14/99, 2/04, 18/05 Odl. US: U-I-335/04-10, 86/07) Državni svet na predlog sekretarja Državnega sveta sprejema
SKLEP O ORGANIZACIJI IN DELU SLUŽBE DRŽAVNEGA SVETA REPUBLIKE SLOVENIJE I. UVODNA DOLOČBA 1. člen Ta sklep ureja:
II. ORGANIZACIJA SLUŽBE 1. Sekretar Državnega sveta 2. člen Službo Državnega sveta v skladu z Zakonom o Državnem svetu in Poslovnikom Državnega sveta vodi sekretar Državnega sveta. Sekretar Državnega sveta glede delovnih razmerij delavcev v službi Državnega sveta izvršuje pravice in dolžnosti delodajalca v skladu z zakonom in predpisi, ki urejajo položaj in naloge javnih uslužbencev. Sekretar Državnega sveta organizira seje in zagotavlja pogoje za delo Državnega sveta, njegovih komisij in interesnih skupin; pomaga predsedniku in podpredsedniku pri pripravi in vodenju sej Državnega sveta in opravlja druge naloge v skladu s poslovnikom. Sekretar Državnega sveta poleg tega:
3. člen Sekretar Državnega sveta lahko določena pooblastila iz tretje, četrte, pete in šeste alineje četrtega odstavka prejšnjega člena prenese na posamezne javne uslužbence, če ti za to izpolnjujejo pogoje in s tem soglašajo. Pooblastilo mora biti pisno in mora vsebovati ime in priimek pooblaščenca ter obseg in trajanje pooblastila. Pooblastilo se v organu objavi na oglasni deski organa.
2. Namestnik sekretarja Državnega sveta 4. člen Sekretar Državnega sveta ima namestnika, ki ga imenuje Državni svet na predlog sekretarja Državnega sveta. Namestnik sekretarja pomaga sekretarju pri vodenju in koordiniranju dela na področju zagotavljanja organizacije in poteka sej Državnega sveta in njegovih delovnih teles. Namestnik sekretarja nadomešča sekretarja Državnega sveta v njegovi odsotnosti po navodilih sekretarja.
3. Kolegij sekretarja Državnega sveta 5. člen Kolegij kot posvetovalno telo sekretarja Državnega sveta praviloma obravnava načelna in druga pomembna vprašanja, ki so skupnega pomena za delovanje službe Državnega sveta. Kolegij sklicuje sekretar Državnega sveta. V kolegiju sodelujejo namestnik sekretarja Državnega sveta, vodje notranjih organizacijskih enot ter javni uslužbenci, ki jih določi sekretar Državnega sveta. O sklepih kolegija sekretarja Državnega sveta se vodi zapisnik.
4. Služba Državnega sveta 6. člen Služba Državnega sveta opravlja strokovna, administrativna in druga dela, ki se nanašajo na delo Državnega sveta, njegovih delovnih teles, interesnih skupin in članov Državnega sveta. Služba Državnega sveta pripravlja strokovna in druga gradiva ter podatke, potrebne za delo Državnega sveta, njegovih delovnih teles, interesnih skupin in članov Državnega sveta, daje strokovna mnenja o zadevah, ki jih v skladu s svojimi pristojnostmi obravnavajo Državni svet, njegova delovna telesa, interesne skupine in člani Državnega sveta, spremlja uresničevanje sklepov Državnega sveta in njegovih delovnih teles, ter opravlja druge naloge za potrebe Državnega sveta, njegovih delovnih teles, interesnih skupin in članov Državnega sveta. 7. člen Članom Državnega sveta pri stikih z volilno bazo zagotavljajo strokovno in administrativno pomoč sekretarji komisij in interesnih skupin, svetovalci in referenti. V primerih, ko se za opravljanje nalog iz prejšnjega odstavka oblikuje strokovna skupina, je sekretar delovnega telesa tudi vodja strokovne skupine. a.) Notranje organizacijske enote 8. člen Služba Državnega sveta opravlja svoje naloge v naslednjih notranjih organizacijskih enotah:
V posamezni notranji organizacijski enoti so zaposleni najmanj 3 javni uslužbenci, vključno z javnim uslužbencem, ki izvršuje pooblastila v zvezi z vodenjem, usklajevanjem in izvajanjem dela v notranje organizacijski enoti.
9. člen Sekretariat opravlja strokovne, organizacijske in administrativno–tehnične naloge v zvezi s pripravo in izvedbo sej Državnega sveta, interesnih skupin in delovnih teles, mednarodno dejavnostjo ter drugimi dejavnostmi Državnega sveta. Sekretariat Državnega sveta opravlja predvsem naslednje naloge:
Kabinet predsednika Državnega sveta opravlja organizacijske, koordinativne, korespondenčne, referentske in administrativno-tehnične naloge, vezane na funkcijo predsednika in podpredsednika Državnega sveta ter druge naloge za potrebe Državnega sveta. Kabinet predsednika opravlja predvsem naslednje naloge:
Služba za pravne in analitične zadeve zagotavlja strokovno podporo članom Državnega sveta in sekretarjem komisij. Služba opravlja predvsem naslednje naloge:
Služba za odnose z javnostmi, promocijo in protokol opravlja naloge obveščanja javnosti o delu Državnega sveta in njegovih delovnih teles, o mednarodni in drugi dejavnosti, izdaja publikacije, skrbi za promocijo in protokol, organizira posvete in izvaja druge oblike komuniciranja z različnimi javnostmi. Služba opravlja predvsem naslednje naloge:
Finančno-kadrovska služba opravlja naloge organizacije, izvajanja in usklajevanja dela na področju finančnega in kadrovskega poslovanja ter javnih naročil. Služba opravlja predvsem naslednje naloge:
b.) Vodenje notranjih organizacijskih enot 10. člen Notranje organizacijske enote vodijo vodje, ki izvršujejo pooblastila v zvezi z vodenjem, usklajevanjem in izvajanjem dela v notranji organizacijski enoti, v skladu z usmeritvami in nalogami, ki jih dodelita sekretar in predsednik Državnega sveta. Za svoje delo in delo notranje organizacijske enote, ki jo vodijo, so neposredno odgovorni sekretarju Državnega sveta. Namestnik sekretarja Državnega sveta poleg namestništva tudi vodi notranjo organizacijsko enoto Sekretariat. Za nadomeščanje in usklajevanje dela v notranji organizacijski enoti lahko vodja pooblasti javnega uslužbenca, razporejenega na delovno mesto v notranji organizacijski enoti. 11. člen Položaji, na katerih se opravljajo naloge vodenja, usklajevanja in organiziranja dela v notranje organizacijski enoti, so:
Pogoji za pridobitev položaja in naziv, v katerem se lahko opravlja položaj, so določeni v prilogi Sklepa o organizaciji in delu službe Državnega sveta Republike Slovenije. Za pridobitev položaja se uporabljajo določbe, ki veljajo za zasedbo delovnega mesta. 12. člen Za izvedbo zahtevnejših nalog, ki po svoji naravi zahtevajo sodelovanje javnih uslužbencev različnih notranjih organizacijskih enot, se lahko oblikujejo projektne skupine ali druge oblike sodelovanja. Projektna skupina se lahko oblikuje tudi, kadar je pri nalogi potrebno sodelovanje zunanjih sodelavcev. Projektno skupino in njene člane določi sekretar Državnega sveta.
13. člen Za potrebe sodelovanja z institucijami Evropske Unije lahko sekretar Državnega sveta v le-te napoti stalnega ali začasnega predstavnika.
III. POSTOPEK SPREJEMANJA IN SPREMINJANJA SKLEPA O ORGANIZACIJI IN DELU SLUŽBE DRŽAVNEGA SVETA REPUBLIKE SLOVENIJE 14. člen Sistemizacija mora biti v skladu z obsegom sredstev, ki so v finančnem načrtu Državnega sveta predvidena za plače in druge osebne prejemke. 15. člen Sistemizacijo sprejme Državni svet v skladu s poslovnikom. 16. člen Manjše spremembe sistemizacije sprejema kolegij Državnega sveta, kadar gre za:
17. člen Sistemizacija in njene spremembe se objavijo na način, ki omogoča seznanitev in dostop vsem javnim uslužbencem v službi Državnega sveta. Način seznanitve in dostopa določi sekretar Državnega sveta.
IV. VSEBINA SISTEMIZACIJE 18. člen Sistemizacija delovnih mest mora biti prilagojena poslanstvu oziroma nalogam Državnega sveta in delovnim procesom, ki potekajo v Državnem svetu, ter oblikovana tako, da zagotavlja čim bolj učinkovito izrabo človeških virov. 19. člen V službi Državnega sveta opravljajo javni uslužbenci naloge kot uradniki in kot strokovno-tehnični delavci.
Delovna mesta javnih uslužbencev, na katerih se opravljajo druga spremljajoča dela, so strokovno tehnična delovna mesta. 20. člen V sistemizaciji delovnih mest se določi število in vrsto uradniških in strokovno-tehničnih delovnih mest po notranjih organizacijskih enotah in na koncu sistemizacije skupno število navedenih delovnih mest. Delovno mesto se določi skladno z razvrstitvijo delovnih mest glede na pretežno vsebino nalog, ki jih bo javni uslužbenec opravljal na tem delovnem mestu.
Če gre za uradniško delovno mesto, se v sistemizaciji delovnih mest določi tudi nazive, v katerih se lahko skladno s predpisi opravlja delo na tem delovnem mestu. 21. člen Delovno mesto se sistemizira v eni od organizacijskih enot. Če je v isti organizacijski enoti več enakih delovnih mest, se v sistemizaciji delovnih mest navede število teh delovnih mest. 22. člen Merila za določanje pogojev za delovno mesto so:
V. RAZVRSTITEV URADNIŠKIH TER STROKOVNO-TEHNIČNIH DELOVNIH MEST V SLUŽBI DRŽAVNEGA SVETA 23. člen Uradniška delovna mesta, strokovno-tehnična delovna mesta in položaji se razvrstijo v sistemizaciji, ki predstavlja prilogo k temu sklepu. 24. člen Razvrstitev uradniških delovnih mest vsebuje:
Razvrstitev strokovno-tehničnih delovnih mest vsebuje:
Razvrstitev položajev vsebuje naziv oziroma nazive, v katerih se lahko opravlja posamezen položaj ter navedbo položajnega dodatka v skladu z veljavnimi predpisi. 25. člen Pri uradniških delovnih mestih se glede zahtevane stopnje izobrazbe upošteva zahtevana stopnja izobrazbe za nazive, v katerih se lahko opravlja delo na tem delovnem mestu. Za strokovno-tehnično delovno mesto se določi zahtevana stopnja izobrazbe skladno z uvrstitvijo v tarifno skupino v skladu z zakonom, ki ureja sistem plač v javnem sektorju. 26. člen Za uradniška delovna mesta se upoštevajo delovne izkušnje, zahtevane za imenovanje v najnižji naziv, v katerem se lahko opravlja delo na tem delovnem mestu. Kot delovne izkušnje se štejejo tiste izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnih mestih iste stopnje izobrazbe, vključno s pripravništvom v isti stopnji izobrazbe, in delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del v organih javne uprave in drugih državnih organih na podobnih delovnih mestih za eno stopnjo nižje izobrazbe, razen pripravništva. Za delovna mesta oz. nazive, za katere se ne zahteva specializacija, magisterij znanosti ali doktorat, zahteva pa se univerzitetna izobrazba ali visoka strokovna izobrazba s specializacijo oz. magisterijem znanosti, se predpisane delovne izkušnje skrajšajo za tretjino v primeru, da naloge na tem delovnem mestu opravlja javni uslužbenec, ki ima magisterij znanosti, doktorat oz. zaključen specialistični študij. 27. člen Naloge na uradniškem delovnem mestu prvega kariernega razreda se opravljajo v enem ali dveh zaporednih nazivih. Naloge na uradniškem delovnem mestu ostalih kariernih razredov se opravljajo v treh zaporednih nazivih kariernega razreda. Naloge na položaju se praviloma opravljajo v enem ali dveh zaporednih nazivih. Ob sklenitvi delovnega razmerja oziroma premestitvi na uradniško delovno mesto, ki se opravlja v višjem nazivu, se uradnika imenuje v najnižji naziv, v katerem se lahko opravljajo naloge na tem delovnem mestu, razen če je bil že pred premestitvijo imenovan v naziv, v katerem se lahko opravljajo naloge na delovnem mestu. VI. DRUGE DELOVNOPRAVNE DOLOČBE 28. člen Kraj opravljanja dela Zaposleni opravljajo delo v prostorih Državnega sveta Republike Slovenije, Šubičeva ulica 4, 1000 Ljubljana.
29. člen Delovni čas Delovni čas znaša 40 ur na teden. Razporeditev in izraba delovnega časa se uredita v posebnem pravilniku. 30. člen Poskusno delo in predhodni preizkus usposobljenosti Sekretar Državnega sveta lahko odloči, da se delovno razmerje sklene pod pogojem, da javni uslužbenec uspešno opravi poskusno delo, ki lahko traja največ šest mesecev. 31. člen O izbiri kandidatov odloča sekretar, ki lahko sestavi tričlansko komisijo, ki odloča o izbiri kandidatov za prosto delovno mesto. 32. člen Odpovedni rok Odpovedni rok za uradnike v VII. tarifnem razredu je tri mesece, za strokovno-tehnične javne uslužbence v VII. tarifnem razredu dva meseca, za ostale javne uslužbence pa en mesec. 33. člen Ocena tveganja Za posamezna delovna mesta je ocena tveganja določena v izjavi o varnosti z ocenjevanjem tveganja.
34. člen Kodeks javnih uslužbencev Zaposleni morajo spoštovati kodeks javnih uslužbencev. Ob nastopu dela v Državnem svetu se seznanijo z določbami in podpišejo izjavo o seznanjenosti.
VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 35. člen Do začetka izplačevanja plač po Zakonu o sistemu plač v javnem sektorju se pri posameznih delovnih mestih v sistemizaciji namesto plačnega razreda delovnega mesta oziroma naziva določi količnik za določitev osnovne plače za delovno mesto oziroma nazive, v katerih se opravlja delo na delovnem mestu in dodatki. 36. člen Z dnem, ko se začne uporabljati ta sklep, prenehata veljati Sklep o organizaciji in delu službe Državnega sveta Republike Slovenije (št. 040-03/93-2/7 in 040-03/93-2/7-1) in Akta o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v službi Državnega sveta Republike Slovenije (040-03/93-2/7 in nadaljnje spremembe). 37. člen Ta sklep začne veljati s sprejemom v Državnem svetu in po objavi na oglasni deski, uporabljati pa se začne s 1. junijem 2008. |
Povezane vsebine | |
![]() |
Sklep o organizaciji in delu službe Državnega sveta Republike Slovenije |