Iskanje:
Napredno iskanje
|
Brskanje po kategorijah:
|
Vprašanji Toneta Peršaka v zvezi z načrtom Ljubljanske urbane regije za reševanje mestnega in primestnega javnega prometa v Ljubljani |
|
Državni svet Republike Slovenije je na 22. seji, dne 12. 5. 2004, v skladu z 41. členom poslovnika državnega sveta (Ur. l. RS, št. 44/93, 14/99 in 2/04) obravnaval vprašanji državnega svetnika Toneta Peršaka v zvezi z načrtom Ljubljanske urbane regije za reševanje mestnega in primestnega javnega prometa v Ljubljani ter na podlagi prvega odstavka 56. člena zakona o državnem svetu (Ur. l. RS, št. 44/92) sprejel naslednji S K L E P : Državni svet Republike Slovenije podpira vprašanji državnega svetnika Toneta Peršaka in predlaga Ministrstvu za promet, da vprašanji preuči in nanju odgovori. Vprašanji državnega svetnika Toneta Peršaka se glasita: Kakšno je stališče Vlade Republike Slovenije in še posebej stališče Ministrstva za promet v zvezi z načrtom Ljubljanske urbane regije oziroma Osrednjeslovenske statistične regije za reševanje mestnega prometa v Ljubljani oziroma primestnega javnega prometa med Ljubljano in ostalimi deli regije v skladu s konceptom prenosa tega prometa na železnico (tram-train)? Ali Vlada Republike Slovenije podpira ta koncept in ga vključuje v svoje razvojne načrte in ali je že sprejela kakršnekoli odločitve v zvezi z uresničevanjem tega načrta oziroma podvzela kakršnekoli korake za njegovo uresničevanje: npr. predvidela kakršnakoli sredstva, začela potrebne postopke na ravni prostorskega planiranja ipd.? Obrazložitev: Po mnenju mnogih, ki so sodelovali v razpravah o razvojnem programu Ljubljanske urbane regije, je načrt reševanja zagat mestnega prometa v Ljubljani in primestnega prometa, ki predpostavlja dogradnjo mreže železniških prog v Ljubljani in v okolici Ljubljane in kombinacijo klasičnega železniškega prometa (vlaki) s tramvajskim prometom (brez nepotrebnega prestopanja), nesporno najustreznejša rešitev in hkrati je to tudi tisti načrt, v katerem je precejšnje število občin, vključenih v imenovano regijo, videlo skoraj edini, vsekakor pa najpomembnejši razlog za sodelovanje v tej regiji. Hkrati pa se vsi udeleženci razprav zavedamo, da brez odločitve države za ta načrt in brez izdatne podpore države pri uresničevanju projekta, predvsem pa brez političnega soglasja o projektu tega projekta še dolgo ne bo mogoče niti začeti uresničevati, kaj šele uresničiti. Zato udeležence teh razprav in še posebej občine, ki so financirale pripravo razvojnega programa in sofinancirajo tudi obstoj in delovanje regijske razvojne agencije bega molk Vlade Republike Slovenije o tem projektu oziroma, kot je vsaj videti, nezainteresiranost vrhov državne oblasti za ta projekt. * * * Državni svet Republike Slovenije predlaga Ministrstvu za promet, da vprašanji preuči in v skladu s 96. členom poslovnika državnega sveta (Ur. l. RS, št. 44/93, 14/99 in 2/04) v roku 30 dni nanju odgovori. |
Povezane vsebine | |
![]() |
22. seja Državnega sveta Republike Slovenije |