Iskanje:
Napredno iskanje
|
Brskanje po kategorijah:
|
Vprašanje Antona Peršaka glede Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ |
|
Državni svet Republike Slovenije je na 45. seji, dne 14. 7. 2006, v skladu z 41. členom poslovnika državnega sveta (Ur. l. RS, št. 44/93, 14/99, 2/04 in 18/05) obravnaval vprašanje državnega svetnika Antona Peršaka glede Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ in na podlagi prvega odstavka 56. člena zakona o državnem svetu (Ur. l. RS, št. 100/05 - uradno prečiščeno besedilo) sprejel naslednji S K L E P : Državni svet Republike Slovenije podpira vprašanje državnega svetnika Antona Peršaka in predlaga Ministrstvu za finance, da vprašanje preuči in nanj odgovori. Vprašanje državnega svetnika Antona Peršaka se glasi: Ali določila Uredbe o enotni metodologji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Ur. l. RS, št. 60/06), ki urejajo obveznost priprave dokumenta identifikacije investicijskega projekta (gl. še posebej 4. člen uredbe, zlasti alinejo c) v 4. točki) določajo, da je potrebno pripraviti dokument identifikacije investicijskega projekta tudi na primer za investicije v ocenjeni vrednosti milijon SIT ali manj, če se te investicije so/financirajo iz proračuna Republike Slovenije ali proračuna katerekoli občine v Sloveniji? Obrazložitev: Iz besedila uredbe, še posebej iz besedila 4. člena, če ga beremo res dobesedno, je namreč razumeti, da je potrebno tak dokument izdelati za sleherni investicijski poseg v vrednosti pod 300.000 evrov, kadar je pri financiranju udeležen katerikoli proračun, četudi morda samo v vrednosti nekaj deset tisoč SIT. To pa glede na nadaljnje določbe uredbe, ki govorijo o pogojih, ki jih morajo izpolnjevati osebe, ki lahko pripravljajo takšne dokumente in o obveznih sestavinah takih dokumentov, lahko pripelje do tega, da bo lahko v mnogih primerih cena takega dokumenta znatno presegala vrednost investicije, kar bi bilo najbrž nesmiselno. Po mojem prepričanju sicer alinea c) v 4. točki 4. člena uredbe pomeni, da je dokument identifikacije investicijskega projekta potrebno izdelati v primerih, ko investitor (npr. občina, javni zavod ipd.) računa na udeležbo državnega proračuna pri financiranju projekta, vendar to iz uredbe ni jasno vidno in zato lahko ob morebitnem pregledu računskega sodišča ali ob kakšnih podobnih okoliščinah postane sporno. * * * Državni svet Republike Slovenije predlaga Ministrstvu za finance, da vprašanje preuči in v skladu s 96. členom poslovnika državnega sveta (Ur. l. RS, št. 44/93, 14/99, 2/04 in 18/05) nanj v roku 30 dni odgovori. |
Povezane vsebine | |
![]() |
45. seja Državnega sveta Republike Slovenije |