Iskanje:
Napredno iskanje
|
Brskanje po kategorijah:
|
Magnetogram 3. izredne seje Državnega sveta Republike Slovenije |
|
(8. april 2008) Sejo je vodil mag. Blaž Kavčič, predsednik Državnega sveta. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Želim vas samo informirati, ravnokar prihajam iz seje komisije, ki se zaključuje. Ta trenutek še ni končana. Pričakujemo pa, da bodo v nekaj minutah končali in prišli. Samo v informacijo. (Seja je bila prekinjena ob 17.06 uri in se je nadaljevala ob 17.18 uri.) PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Ugotavljam, daje seja Komisije za gospodarstvo in interesne skupine zaključena, tako da bomo v kratkem lahko začeli s plenarnim zasedanjem. (Seja je bila prekinjena ob 17.18 uri in se je nadaljevala ob 17.24 uri.) PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Spoštovani! Pričenjam 3. izredno sejo Državnega sveta Republike Slovenije. Sklical sem jo na podlagi 53. člena. Zakona o Državnem svetu in na podlagi 51.a in b in petega odstavka 53. člena Poslovnika Državnega sveta Republike Slovenije. Za današnje zasedanje so se opravičili prof. dr. Jože Mencinger, mag. Dušan Črnigoj, Matej Arčon, Drago Bahun, mag. Stojan Binder, Alojz Kovšca in Peter Vrisk. Na seji so prisotni s strani vlade gospod Jani Soršak, vršilec dolžnosti direktorja Urada Republike Slovenije za varstvo konkurence, dr. Peter Vrtačnik sekretar Direktorata za notranji trg Ministrstva za gospodarstvo in gospa Tanja Bratina iz Urada Republike Slovenije za varstvo konkurence. Državni zbor je Zakon o preprečevanju omejevanja konkurence sprejel na 37. redni seji v torek 1. aprila 2008 in vam je bil posredovan po elektronski pošti 2. aprila. Zahtevo za sklic izredne seje in predlog z obrazložitvijo za sprejem odložilnega veta interesne skupine delodajalcev ste prejeli s sklicem danes po elektronski pošti. Predlog za odložilni veto sta na skupni seji obravnavali Komisija za gospodarstvo, obrt, turizem in finance ter Interesna skupina delodajalcev. Poročilo ste prejeli na klop. Morebitne amandmaje k predlogu sklepa prosim, da vložite v pisni obliki. Predlagam, da pričnemo z obravnavo o tem, ali bo Državni svet po končani obravnavi zakona zahteval, da Državni zbor pred razglasitvijo zakona o preprečevanju zakona o preprečevanju omejevanja konkurence o njem ponovno odloča. Sprašujem predstavnika predlagateljev predloga za odložilni veto, če želi podati obrazložitev? Izvolite, gospod Meh. BORUT MEH: Spoštovana svetnica, svetniki! Morda se je komu zdela ta pobuda nenavadna, se pa oproščam, ker je bila resnično podana zadnji trenutek. Prav gotovo med nami ni nikogar, ki bi bil proti konkurenci. V Sloveniji je žal struktura podjetij taka, da smo vsi relativno majhni, da si težko nek poseben položaj zagotavljamo, da se prej borimo, če rečem, za konkurenco, za konkurenčnost in da v tej borbi dokažemo tudi svojo sposobnost življenja in razvoja. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala kolega Borut Meh. Želi predstavnik Komisije za gospodarstvo, obrt, turizem in finance pojasniti stališče komisije? Izvolite kolega Bojan Papič. BOJAN PAPIČ: Spoštovani svetniki, svetnica, gostje. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Oprostite gospod svetnik samo trenutek. Želel bi vas čisto tehnično opozoriti gospa iz agencije, potem ko pišete pritiskate na mikrofon. Nič hudega, samo ni treba tega ponavljati. Hvala lepa. Izvolite gospod svetnik. BOJAN PAPIČ: Se pravi tudi stvar recimo, na eni strani se sicer sklicujemo na evropsko skupnost, na drugi strani pa direktiva nikjer ne govori oziroma govori celo nasprotno, da naj te postopke vodijo predvsem na uradu za varstvo konkurence ne pa razširjati na razne takšne in drugačne in seveda s tem omogočiti da neke poslovne skrivnosti prehajajo iz nekega zaprtega sistema k neki nepooblaščenim, da ne rečem h konkurentnim firmam. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala lepa vam gospod Bojan Papič. Želijo besedo predstavniki drugih interesnih skupin? Če ne dajem besedo predstavniku predlagatelja zakona, gospod Soršak, izvolite. JANI SORŠAK: Hvala za besedo gospod predsedujoči. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala lepa. V bodoče bi sicer bil zelo hvaležen predstavnikom vlade, če se ognejo žuganju državnemu svetu in svetnikom, ki izvajajo svoje naloge v skladu z Ustavo Republike Slovenije. Želi še kdo razpravljati o predlogu? Prvi se je prijavil kolega Fras, za njim pa kolega Reven. DARKO FRAS: Hvala za besedo predsedujoči, kolegica, kolegi. Tudi cenjeni predstavniki Vlade, ostali gostje. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala kolega Fras. Kolega Reven. RASTISLAV JOŽE REVEN: Najlepša hvala za besedo. Pozdrav vsem! Prvič, na proceduro imam pripombe. Ob 12. uri sem dobil sklic in se nisem mogel niti pripraviti, da bi lahko to prebral. Mislim, da to ne prinaša neko kvaliteto dela v ta prostor. Drugič pa, kolikor mi je uspelo prebrati utemeljitev predlagateljev in zadnji del sodno varstvo sem videl, da tukaj spet ne štimajo zadeve tako kot bi morale. Nikakor pa se nisem mogel izogniti skozi vaše izvajanje, vse se je čutilo kot, da vsa podjetja kratijo konkurenco, da so vsi krivci, ki se nekoliko bojijo, da bi prišel inšpektor. Poglejmo, ko se je začelo govoriti o inflaciji, nihče ni povedal, da je ta inflacija več ali manj politična. Govorilo se je drugo, tretje, četrto. Ni se dalo jasnih kart na mizo, ni se povedalo kakšni so stroškovni elementi in tako naprej. Vse se je zameglilo. Tukaj imam zopet občutek, da se bojimo nečesa. Tisto podjetja, ki ne omejuje konkurence mislim, da se nima kaj bati. Da je pa postopek hiter, pravi vam pa povem iz lastnih izkušenj, ko sem doživel kako izgleda to v Italiji in leta nazaj, ko je prišla finančna policija v trgovino. In samo zato, ker je nekdo javil, da ni izstavila račun, je zaprla trgovino in so nas odslovili ven. V tistem trenutku je bilo konec firme in je nehala delati za toliko dni, ampak samo za toliko dni. Jaz tudi pravim, če so zadeve v podjetjih pravilno peljane, močno dvomim, da bi lahko ta preiskava toliko ovirala dejstva, da bi prišli do realnih možnosti. Se pa strinjam s kolegom Frasom in bi prosil predstavnike Vlade, da posamezne navedbe, ki jih predlagatelji veta navajajo, da poveste ali je to res ali ni res, da se bomo lažje odločali, glede na to, da smo v časovni stiski glede tega zakona. Najlepša hvala. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala, kolega Reven. Morda tudi sam dolgujem pojasnilo oziroma najprej opravičilo. Vsi skupaj smo bili zelo pozno seznanjeni s pobudo. Vendar je postopek skladen s Poslovnikom Državnega sveta. Jaz upam, da v prihodnje takih situacij ne bo, ali jih bo, kar se da, malo. To je tudi kolega Papič zagotovil na seji komisije. Vendar formalno ni v postopku nobene pomanjkljivosti. Na predstavniku vlade oziroma agencije Urada Republike za varstvo konkurence pa je ali bodo izkoristili to vabilo, da konkretne skrbi nekoliko bolj natančno obrazložijo. Želite besedo? Gospod Soršak. JANI SORŠAK: V skladu s pozivom bomo predstavili mnenje urada in s tem tudi mnenje ministrstva glede posameznih navedb, ki so se zapisale v predlogu za ta izredni sklic. In sicer, izhajam iz predloga k točki 1, ki je naslovljena Izredno nesorazmerno povečanje sankcij. Pri tem predlagatelj navaja, da bi se zlasti ta procesna sankcija v višini do 1% letnega prometa izrekala zaradi nesodelovanja. Pri tem se je celo zapisalo, da po obstoječi ureditvi naj bi bila možna pritožba. Med tem, v kolikor bi bil potrjen ponovno s POMP(?) 1 pa naj te pritožbe ne bi bilo mogoče oziroma ne bi bila možna samo izredna pravna sredstva. Seveda je treba povedati naslednje. Pritožbe po upravnem postopku že v tem trenutku za POMP ne predvideva, ne obstaja. Je pa možno sodno varstvo v upravnem sporu. In sodno varstvo v upravnem sporu ostaja tudi za naprej. Tega nismo izključili, torej ne drži, da bi naj bile možna samo neka izredna pravna sredstva. Ne, v kolikor bi mi izrekli to procesno sankcijo bi zavezanec kljub temu, da je naš sklep izvršilni naslov imel možnost, da sproži upravni spor in tudi zahteva v skladu z zakonom o upravnem sporu zadržanje izvršitve takšnega sklepa. In sodišče, po novem Vrhovno sodišče, mora v skladu z ZUSOM(?) odločiti v 7 dneh. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala lepa, gospod Soršak. Pred tem se je k besedi prijavil kolega Ozimič. MILAN OZIMIČ: Hvala lepa za besedo. Ko sem natančneje poslušal obrazložitev oziroma nek odgovor na argumente za veto sem, kar se tega tiče, nekako še bolj v dilemi okoli upravičenosti tega veta na nek način. Že prej mi pravzaprav ni bilo jasno zakaj takšen interes večji del gospodarstva. Po moji laični logiki, bi moral imeti ta interes, da je ta del varovanja varstva konkurence nekako dobro urejen in zaščite, zaradi ker je večji del gospodarstva, vsaj jaz tako menim, gospodarskih subjektov tistih, ki so nekako izven te cone v katero bi se spuščal urad. Gre za kartelna dogovarjanja, gre za neke povezane družbe in gre za dejansko omejevanje nekega monopola na trgu. Teh subjektov, ki bi tukaj sem spadali, ne vem, jaz bi rekel, da jih ni več kot 10%, pa sem verjetno rekel preveliko število. In sedaj gospodarska sfera bi nekako morala biti zainteresirana, da se teh 10% zelo omeji, ker teh 10% po svoji moči in vplivu pa lahko zelo vpliva na ostale manjše subjekte, po moji razlagi in nekem razumevanju. Po drugi strani, riguroznost tega zakona tudi v teh številkah, ki jih navajate, jaz jih ne bi presojal po neki absolutni vrednosti glede na neke razmere, ampak jemljem celotno zadevo tudi kot neko preventivo proti ravnanju in spuščanju ali eventualni kalkulaciji, da se nam pa tukaj kaj izplača kalkulirati in se nam kalkulacija izide tudi s kakšnim poizkusom. Tukaj ne vidim pravega smisla. Poleg tega je gospod Soršak večino teh navedb na nek način, tiste, ki so, bi rekel, da je zakon pa diskriminatoren do tistih subjektov, ki se pa pojavijo v tem postopku, me sedaj tukaj ne preprečuje ta opravičenost. Pritožbe so možne, tako imenovano možno je sodelovanje. Če hočemo na nek način imeti v teh postopkih in na nek način tudi učinkovitost in ažurnost tistih, ki v uradu to izvajajo, po mojem morajo imeti ti neka orodja v rokah. In če s tem dobivajo to, se mi zdi dobro. Jaz nisem najbolj prepričan, da je ta veto smotrn in tudi koristen za večino gospodarstva. Res nisem prepričan, da je to lahko res interes največjih gospodarskih subjektov, tistih najbolj agresivnih na nek način na trgu in tistih, ki imajo tudi kapitalsko moč, da si lahko nekatere od teh, bom rekel, spornih prijemov na nek način privošči. Teh pa je, po moji oceni, v tej gospodarski sferi malo po številu. Hvala lepa. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala. Kolega Papič. BOJAN PAPIČ: Da ne bomo napačno razumljeni. Predvsem bi želel odgovoriti razpravljavcem. Poglejte, strinjamo se z vami, teh 10%, ki kršijo in tako naprej, je treba sankcionirati in tako naprej. Vendar jim je tudi, recimo, če poskušam potegniti paralelo. Recimo v tej družbi je mogoče 1% lopovov ali pa 2, ne vem. Ampak zaradi tega, ker sta 2% lopovov, verjetno vam ni vseeno, če bi vam najprej vse vzeli, pa vas nekam na cesto nagnali, potem bi pa imeli možnost upravnega spora in 10 let dokazovati, da so naredili napako. In po 10 letih bi zmagal, recimo. To se pravi, to je primerljivo. Ne gre za to, da želimo mi podpirati monopoliste, ampak želimo, da je neka normalna. Ne želimo, da odloča državni uradnik pod ingerenco izvršne oblasti o preživetju, obstoju in neobstoju podjetij. Tu je problem. Tu je jedro celega spora, ne o tem. Poglejte, lepo je gospod povedal. On izreče kazen, ne vem, 1%, 2, 3, ne vem koliko, 10, 7 dni. Ti procesi so v svetu, ne vem, verjetno spremljate Bill Gatesa in tako naprej, to traja leta in leta, na Zahodu, kjer sodni sistem funkcionira verjetno bolj. kot pri nas. To se pravi, ne gre za enostavne stvari. Gre za zelo zahtevne stvari. In te zahtevne stvari bi mi sedaj v 7 dneh vse skupaj razrešili oziroma vzeli firmi, ne vem, 10 milijonov, 100 milijonov, ne vem, firmi, ki ima milijon dobička, ali dva milijona. Kaj to pomeni? Tisti, ki pozna te bilančne stvari ve, da bo najprej firma propadla in v 5 letih bo dokazala, da ima prav. Za to gre. Da je to nesorazmerje s tem. Predvsem proti temu se borimo, priti nesorazmerju. Ne pa proti tem, da se monopole preganja in tako naprej. In tudi neka praksa, bodimo konkretni, poznamo vsi firme, kjer se sedaj kaj dogaja ne tem področju. Ne vem, do včeraj so se je ustvarjal monopl, potem se pa gospodje skregajo, potem je pa kar naenkrat vse narobe, potem je pa izkoriščanje monopola. In to ne želimo, da bi se dogajalo. To je tisto proti čemur smo, ne proti monopolnim firmam, proti izkoriščevalcem in tako naprej. Proti temu se borimo, da bi lahko v tej državi nekdo, pa ni važno sedaj ali je levi ali je desni, zlorabil svojo oblast in nekoga in uničil vitalno firmo, ki zaposluje, ne vem, tisoč, dva tisoč, deset tisoč delavcev in ki nudi še zraven toliko in toliko kruha. Proti temu se borimo. Ker Bill Gatesa ne bo nihče uničil v Sloveniji, sigurno. Mi bomo uničili slovensko firmo, ne Bill Gatesa, pa ne vseh teh globaliziranih firm, ki ustvarjajo te monopole, ki so največji monopolisti. Mi bomo uničili slovenske firme. To je to in proti temu se borimo, ne proti firmam, ki zlorabljajo. Konec koncev, vse te firme, ki jih naštevate ne bodo, te ki so največje, ne bodo propadle. In če to prepustimo sodnim postopkom in tako naprej, nekim normalnim proceduram, da se stvar pokaže, potem tudi nismo proti temu. Smo pa proti temu, da se ogromni denarji pobirajo na osnovi nekih vrednostnih sodb posameznih uradnikov. Hvala. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala, kolega Papič. Kolega Meh. BORUT MEH: Jaz bi želel kar na začetku razčistiti. Midva z gospodom Papičem zastopava gospodarstvo. Pobudo sva dobila od tam. Če kdo misli, da sem jaz tako dober, da bi tako pobudo spisal z navajanjem primerjalne zakonodaje in tako naprej, nisem pravnik, ne vem koliko vas je tukaj pravnikov, in Državni svet mislim, da ni zbor pravnikov. Jaz gospoda Soršaka cenim. Moram reči, da odkar je prevzel ta urad tudi dobro dela, vendar pa ni rečeno, da ima pa čisto vedno vse prav, še posebej ker poznamo tisto zlato pravilo: trije pravniki ali pa celo štiri, štiri mnenja. Zaradi tega bi želel še enkrat povedati kaj je tista poanta, bom rekel, tega predloga za odložilni veto in na to ni bilo danes odgovorjeno. Mi smo rekli, nesorazmernost pri povečanju glob. Dejansko ocenjujemo, da so te globe izjemno povečane in tega tudi gospod Soršak ni zanika. Meni nič ne pomaga, če so primerjalno take kot v Evropi, ker že vsi skupaj ugotavljamo, da primerjalno še vedno nismo v Evropi, se pa zelo trudimo, da se približamo. In druga stvar, ki jo bom še enkrat poudaril je to, kdo lahko dejansko sodeluje pri preiskavi, saj pooblaščenec je čisto jasno kdo je, vendar menim, da morajo biti to neke osebe, ki so lecencirane. Če je bilo rečeno ..../Nerazumljivo./ , ali pa ti, naj se napišejo kriteriji katere osebe so, ne pa da je čisto neka splošna formulacija kdo naj sodeluje pri preiskavi. Se pravi, to so tisti človeški in normalni momenti, pa nobena borba za to, da bi nekdo obdržal neke pozicije, ali da bi se šel kartelno dogovarjanje, ker na tem malem trgu, mislim, je to izredno težko narediti. In še to bom rekel, če je res samo pet in šest primerov na leto, ne vem zakaj potem imamo sploh urad in vse inštitucije, ki skrbijo za to, če je tega tako malo. Hvala. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala lepa. K besedi se je prijavil ponovno kolega Reven. Naj samo pojasnim, jaz tistim kolegom, ki so se večkrat prijavili k besedi, skladno s poslovnikom sicer nisem omejeval časa zato, ker menim, da bo razpravljavcev razmeroma malo in ker je vredno problematiko kar se da dobro osvetliti. Izvolite, kolega Reven. GOSPOD REVEN: Še enkrat hvala za besedo. Jaz bi prosil obe strani za eno pojasnilo. Namreč, predpostavljam, da je ugotovljena v podjetju kršitev in je izrečena globa. Kolikor sam vem, je potrebno, da je izdan ali sklep ali odločba. Oboje mora biti pravnomočno prej kot je izvršljivo. Tukaj nikjer ne vidim, da je treba plačati 10%, da pritožba ne zadržuje izvršbe. Tega ne vidim. Bi prosil, glede tega samega postopka, pojasnilo iz obeh strani, ali je možno, da res pride do tega, da bo podjetje ob 10% letnega prihodka, ne glede ali je krivo ali ni krivo, ne glede ali je postopek dokončen ali ni dokončen. To je pa v bistvo v tej razpravi. Hvala. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala lepa, kolega Reven. Glede na to, da menim, da povzetek kolege Revna ni bil čisto skladen s tistim, kar so želi povedati predlagatelj. Mogoče je vrstni red bil tak, da še enkrat eden izmed predlagateljev pojasni kateri riziko in situacijo je imel v mislih in kakšna je tukaj kvantifikacija. Mimogrede mislim, da je šlo predvsem za tisto varianto do 1% od prihodka v konkretnem primeru, pa bo potem predstavnik urada pojasnil kako se ta zadeva skladno s predlaganim zakonom ureja. Želite besedo? Predlagatelj, v redu. Izvolite, gospod Soršak. GOSPOD SORŠAK: Hvala še enkrat za besedo. Zadeva je relativno preprosta. Vprašanje kljub vsemu se nanašajo na globe, pa bom tukaj začel. Če mi izrečemo globo preden zadeva postane pravnomočna, to ni izvršljivo in se nič ne plača v naprej. Če gre zavezanec uveljavljati sodno varstvo bodisi na Upravnem sodišču ali prekrškovnem postopku, ker moramo vedeti, globa se izreka ne v upravnem postopku, ampak prekrškovnem, takšna odločba ni izvršljiva dokler sodišče pravnomočne ne odloči. Tako, da ne drži, da bi nekdo nekaj v naprej plačeval pa potem dokazoval krivdo oziroma obratno, svojo nekrivdo. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala lepa za vaše pojasnilo. Kolega Borut Meh bo poskušal pojasniti zadevo iz tega zornega kota... BORUT MEH: Ne, jaz je ne bom pojasnil, zato ker nisem pravnik. Bom pa samo to rekel, da je bilo lepo povedano. Mora pač sodišče odločati o tem ali je ali ne, v sedmih dneh. To pomeni, še vedno pa to ne pomeni, da ima tudi sodišče prav. To pa veva, da so potem tudi še kakšne poti. Ne, ne, gre čisto za neko varovanje. Druga stvar, ko je... Jaz nisem spraševal o tem, če je kdo mene poslušal. Jaz sem spraševal, jaz sem govoril o nesorazmernem povečanju teh kazni in glob. In to je tisti ključen problem, ne pa o načinu plačila. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Hvala lepa. Želi še kdo razpravljati? Ja, kolega Fras, izvolite. DARKO FRAS: Hvala. Še enkrat bom poskušal upoštevati poslovniško določilo v kratkem času razprave v drugo. Jaz sem eden izmed pravnikov tukaj, ampak ne bi želel pojasnjevati ali pa komentirati tega. Bi se zahvalil za ta dodatna pojasnila. In mogoče, seveda razumem in tudi ugotavljam, da je pravzaprav gospodarstvo se zelo angažiralo in aktiviralo, če lahko tako rečem, v tej zadevi, kar je seveda prav. Je pa res, da skozi to razpravo pravzaprav sem začel razmišljati, kdo pa pravzaprav potegne kratko pri tem, bom rekel, nelojalni konkurenci ali pa nezakonitem omejevanju konkurence. To smo pa državljani oziroma potrošniki. Ti smo pa, se mi zdi, sedaj v tem kontekstu nekoliko zapostavljeni. In tudi iz tega razloga, ker so se pa cene nekaterih stvari vendarle nesorazmerno povečale v Sloveniji in tudi storitev, se mi zdi, da pa vendarle obstaja neka sorazmernost, torej neki realni razlogi za spremembe zakonodaje na tem področju, zlasti ker vemo, da je torej preprečevanje in ugotavljanje in preprečevanje omejevanja konkurence izredno zahtevno in težavno in tudi iz tega razloga bom pravzaprav proti temu odložilnemu vetu, ker menim, da je prav, da se na tem področju nekaj spremeni. Hvala lepa. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Želi še kdo razpravljati? Če ne, prehajamo na odločanje. JOŽE KORŽE: Hvala lepa. Jaz bi samo imel proceduralno en predlog. Glede na to, da res ni bilo časa, da bi ta zakon proučili oziroma, ker smo malo prebrali neke stvari, slišali obe strani, predlagam, gospod predsedujoči, da vzamemo 5 minut pavze za .... Pa bi prosil, da daste moj predlog na glasovanje. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Glasovanje tukaj ni potrebno. PREDSEDNIK MAG. BLAŽ KAVČIČ: Nadaljujemo - 18.26. Torej na glasovanje dajem predlog sklepa: Državni svet Republike Slovenije je na 3. izredni seji, dne 8.4. o obravnavi Zakona o preprečevanju omejevanja konkurence, ki ga je Državni zbor Republike Slovenije sprejel na 37. redni seji, dne 1.4.2008, na podlagi tretje alineje prvega odstavka 97. člena Ustave Republike Slovenije, sprejel zahtevo, da Državni zbor Republike Slovenije ponovno odloča o Zakonu o preprečevanju omejevanja konkurence, kot ste jo prejeli na klop. Ugotovimo prisotnost! (29 prisotnih.) (Seja je bila končana 9. aprila 2008 ob 18.28.) |
Povezane vsebine | |
![]() |
3. izredna seja Državnega sveta Republike Slovenije |